tisdag 23 december 2008

Dan före Dan

Vem är den där Dan mamma tjatar om. Idag är dan före dan har hon sagt hela dagen... Jaja, förhoppningsvis märker jag väl det imorgon.
Nu börjar i alla fall hela tjocka släkten komma hit. Och jag måste hälsa på dem alla. Idag har vi först varit hos famo och fafa i Skillingaryd. Där fick jag äntligen gunga!!!! Och sedan fick jag träffar momobror Kjell som kommit från Stockholm. Tillråga på allt kom också moster och morbror från Malmö till momo och mofa. Nog undrar man vad som är på gång.
Momo hade tagit in granen som stått utanför i flera dagar. Nu är det hos momo som hos alla andra. Konstigt med granar inne, men okej då.
Och så kom det en hund till till momo i kväll. Det var någon mamma kände för hon satte sig i köket och pratade. Jag brydde mig mest om hunden. Fast den låg på golvet hela tiden och sov. Det gick inte ha något roligt alls. Jag kunde varken köra upp flodis eller några knivar i ansiktet på henne. Trist hund om ni frågar mig. Min kompis Oliver fick sitta i bur under tiden... Tur att inte mamma och pappa spärrar in mig i bur när det kommer andra barn. Det skulle kännas konstigt.
 
Free counter and web stats