lördag 30 oktober 2010

Åka skidor i trädgården

Nu är det jättelänge sedan jag skrev något på bloggen. Fast det har hänt en hel del.
Jag har varit hos först farmor och farfar och sedan mormor och morfar nere i Småland. Mamma och Jonah var också med. Vi var i lekparken, träffade mina kusiner och var och fikade.
Vi åkte tåg hem. Farmor följde med, det tyckte jag var kul. Vi satt och gjorde loppor och lekte med dem hela vägen.
Sen stannade farmor ett par dagar.
Den här sista veckan har jag varit på förskolan igen. Det var roligt att komma tillbaka till kompisarna. De väntade på mig i måndags när jag kom dit.
I onsdags hade vi nalledag. Jag tog med mig min hund Sten därför att jag tycker om henne och så gör det inget om hon blir smutsig. Kate hade med sig sitt lamm.
Sen igår var vi hos Stina. Jag ville gärna busa med Oscar och Arvid men de kom inte hem förrän senare.
Och sen har mamma och pappa köpt hus också. Jag vill egentligen inte flytta från våran lägenhet. Men sen sa mamma att man kunde åka skidor i våran nya trädgård på vintern och att jag fick ta med mig alla mina saker så då var det okej... Fast vi får se om jag ångrar mig framöver...
 
Free counter and web stats