tisdag 12 juli 2011

Med björnar och hästar

Idag har vi varit på Borås djurpark med Mathilda och Olivia och deras föräldrar. Tyvärr glömde mamma och pappa kameran så det blir inga bilder... Men vi hade roligt i alla fall. Vi såg massor av djur. Jag tror björnarna var roligast. Dom busade och sprang runt nere på marken medan vi stod på en bro och tittade på. Mamma björn och pappa björn verkade mest bråka...
Lejonen var också roliga att se. Dom låg precis vid fönstrena där vi stod och tittade. Jag tror dom väntade på att få kött och äta.
Jonah tyckte om att klappa baggarna och grisarna. Han blev jättearg när mamma tog honom därifrån.
Jag fick faktiskt rida på en häst också. Det var lite läskigt men när hästen pratade med mig blev det bättre.
Innan vi åkte hem ramlade jag och slog mig i handen. Mamma trodde jag hade brutit den, men det har jag nog inte. Men ont gjorde det.
Gissa om vi var trötta när vi åkte hemåt. Jonah somnade. Det hade jag också gjort om jag haft min flodis.
 
Free counter and web stats