fredag 26 september 2008

Sista dan

I morse sov jag jättelänge, och hade inte heller vaknat någon gång under natten. Jag tyckte det var lika bra att sova igen lite från veckans partajande. Särskilt som Tvilling och Elly kommer på besök ikväll.

I går hjälpte jag till att göra äppelmos. Jag gick upp och ner på pallen med alla äpplen som "ramlat" ner på golvet. Det trillade också ner en massa skal som fastnade under fötterna. Fånigt, va!

Idag är det annars sista dagen som jag och pappa är hemma. Om några dagar så kommer det vara mamma och jag som är hemma och busar. Det kommer nog bli lite konstigt, fast konstigast för pappa. Jag är ju mycket roligare än hans jobbarkompisar.

Vi har också hämtat en bok på biblioteket som min pappa tyckte var kul för länge sedan. Katten Jum-Jum.
Det var mycket fler blad i biblioteksboken än i pappas bok...


 
Free counter and web stats