fredag 20 maj 2011

Rolig vecka

Den här veckan har det varit en massa bus. Mormor kom strax efter att farmor och farfar åkt hem.
I tisdags så fick hon till och med lämna mig på förskolan. Sen när hon åkte hem så fick jag följa med Kate hem från förskolan på onsdagen. Mamma och pappa har varit borta på en massa annat, men på torsdag så hjälpte i alla fall pappa mig att klä ut mig till hund när jag skulle till förskolan. På eftermiddagen så var det picknick för alla föräldrar så pappa och Jonah kom och hade med sig fika. Jag hade beställt en macka och en kaka. Det fick jag.
Idag så var vi en sväng på banken och sedan skjutsade pappa mig ut till Stina. Jag fick vara där hela dagen. Vi hoppade studsmatta tills det nästan var mörkt och sedan fick jag sova över i Stinas rum. Spännande!!! Mamma och pappa sov där nere tillsammans med Jonah.
 
Free counter and web stats