söndag 28 oktober 2012

Halloween

Nu i helgen har vi firat Halloween. Det började redan innan skolan var slut i fredags med att vi fick gå trick or treating i skolan. Sen på kvällen så gick jag och Jonah och mamma ner till skolan igen och gjorde lite pyssel och plockade godis i äckliga lådor. Vi fick också lyssna på Malin som läste saga. I lördags efter att ha cyklat till simningen så gick jag och pappa och Jonah på McDonalds, men det var inte så roligt. Maten var inte god denna gången. På kvällen fick vi goda saker. Då gick vi med alla andra barnen runt och sa godis eller bus till alla grannarna här. Vi var säkert femtio barn som var ute och gick så mamma fick dela ut allt vårt nya och gamla godis. Sen var Xiao Du barnvakt på kvällen när mamma och pappa skulle på kalas. De hade också klätt ut sig. Idag cyklade jag och mamma och pappa jättelångt till en restaurang här. Så nu har jag visat att jag är en supercyklare. Nu skall jag bara lära mig starta själv också.
 
Free counter and web stats