onsdag 16 januari 2013

Själva igen

Nu har mormor och morfar (eller hon där och farfar som Jonah envisas med att säga) åkte hem igen. Det är tråkigt! Fast vi har gjort mycket roligt ihop. Mormor har virkat två klänningar till mina barbies - en bröllopsklänning och en ballerinaklänning. De är JÄTTEfina. Så har vi varit i Beijing också. Jag och Jonah ville mest vara på hotellrummet men det fick vi inte. Alla vuxna skulle ut och titta på saker hela tiden. På söndagen var vi på något som hette sommarpalatset. Det var roligt för jag och pappa körde taxi med en pinne jag hittade. Så fanns det snö så jag och Jonah plockade massor med snöbitar. Jonah hittade några som spelade något konstigt spel med racket och boll som han skulle leka med. Uppe på en kulle såg jag och mamma en hel massa människor som stod och sjöng.
 
Free counter and web stats