onsdag 6 maj 2009

Födelsedag

Idag fyller jag två år. Två år i maj som jag brukar säga. Jag kan tillochmed nästan hålla upp två fingrar som pappa och mamma har lärt mig. Dom sjöng för mig på förskolan. Det var roligt. Mamma och pappa sjöng för mig i morse också, men då blev jag inte så glad. Jag var ju inte vaken. Men dom hade en ballong så då blev allt bra. Jag hade också blommor liggande vid min tallrik som Lotta fick när hon fyllde år och knyckte tant Bergs cykel. Inte knycka cykel , Lotta!

Jag har ju redan fått en massa presenter i helgen då först mormor och morfar var och hälsade på i stugan och hade med sig en rolig spis och en nyckelpigsstol. Sedan var farmor och farfar och hälsade på och då fick jag en massa roliga Duplodjur. Det var två pingviner som åkte rutschkana. Mamma och pappa hade också köpt en sandlåda som jag hjälpte dom bygga i stugan.
I kväll så kom mormorbror Kjell och åt tårta och då fick jag ännu mera presenter. GALET! Nu har jag lite roliga lastbilar jag kan lasta med sand och en ljudbok. Den skall jag lyssna på imorgon.
 
Free counter and web stats