fredag 25 december 2009

Juldagen med kusinerna



Idag var det dags för julafton med mina andra kusiner, Sarah, James och Alexander. De har en hund, Oliver, han är rolig!
Först åt vi mat. Jag åt mest köttbullar och prinskorv. Sen var jag så trött att jag var tvungen att lägga mig lite i morbror Fredriks säng. Jag vaknade och var tvungen att bajsa, som tur var kom moster Cathrine in precis då, så hon fick hjälpa mig. Det gick bra.
Det kom ingen tomte idag, men det gjorde inget. Jag börjar bli en hejare på att riva upp paket. Idag ville jag inte alls vänta tills alla julklappar var utdelade, men det var jag tvungen till sa mamma och pappa.
Idag fick jag en bilbarnstol till min docka, playdoe-lera, en hallo-kitty-servis och en film men pippi på de sju haven. Och så en klänning också. Sarah fick en prins och en prinsessa. Dem lekte vid med resten av kvällen. Förutom när jag och James sprang runt och lekte. Vi testade en jättekonstig cykel som min morbror hade, och så jagade vi Sarah - fast hon ville inte...
 
Free counter and web stats