söndag 18 april 2010

Inte lätt

Idag har jag busat och lekt hela dagen. Det började i morse när jag gick upp. Mamma sa att vi skulle skynda oss så att vi hann gå ut och leka med Li och hennes mamma. Jag har lite svårt att komma ihåg ibland när jag lovar sådana saker som att jag skall skynda mig. Det finns ju så mycket man kan greja med, men till slut så slevade jag i mig min youghurt och så gick mamma och jag till Björnparken med Li och hennes mamma. Pappa och Jonah var hemma.
På eftermiddagen så gick vi till Drakparken allihop med Clara och hennes mamma och pappa. Det var roligt. Jag brukar alltid säga att jag vill gå dit om nån frågar och nu fick jag det. Oj vad vi busade, fast Jonah sov hela tiden. Trots att det hamnade en fotboll i hans vagn.
I kväll när jag skulle gå och lägga mig var jag jättetrött. Det var inget roligt. Jag grät och grät. När mamma frågade vad det var så sa jag, Det är inte lätt att vara liten.
 
Free counter and web stats