söndag 6 juni 2010

Bara pojkar

Idag när mamma och pappa och Jonah var och åkte bil så lyssnade jag på Ariel. När jag lyssnat två gånger ville jag inte lyssna mer. När kommer den skivan med Ariel som blir prinsessa och träffar Snövit och Askungen, frågade jag. Den finns nog inte sa pappa då så du får hitta på den. Då gjorde jag det:
Det var en gång en liten sjöjungfru som hette Ariel. Hon blev en prinsessa. Och sen kom askungen. Och sen kom Snövit och så var det slut.
I kväll tittade vi på Shrek på teve och efter det så var jag Fiona. Jag tog ut alla mina muggar och glas som jag hade olika mediciner i. Drack man en så blev jag snövit, drack jag en annan så blev jag ett träsktroll, drack jag en annan så blev jag Ariel och drack jag en annan blev jag Stina....
Jag gav en till lillebror också så han blev en åsna.
När jag skulle få godnatt kram så fick jag det av Jonah och sen av pappa, men när mamma frågade om hon fick nån godnattkram så sa jag -Nej, idag är det bara pojkar som får godnattkramar. Imorgon kan flickor få godnattkramar.
Men när mamma pratade med grov pojkröst så kunde hon också få en kram.
God natt!
 
Free counter and web stats