söndag 20 juni 2010

Rålis

Idag kom Kjell hit. Han är rolig. Jag busade massor med honom och spexade. Han hade med sig ett svart får till mig. Det var jättegosigt. Pappa sa att det heter Frank. Fåret Frank! Han är visst på teve också.
I eftermiddag så skulle jag och Jonah gå med Clara och hennes mamma och pappa till en helt annan lekpark än vi brukar. Det var ganska långt att gå, men det gick bra. I alla fall när vi fick varsin banan.
När vi var framme så fanns det en massa barn där. Vi gjorde picknick på gräset och jag käkade massor av bullar och kex. Sen busade vi. Oj vad vi sprang runt. Jag åkte däckbana och klättrade i klätterställningar och sen fanns det en jättestor damm. Jag och Clara öste vatten tills Claras mamma och min pappa tröttnat på att försöka hindra oss från att ramla i ochlägga oss i vattenpölar.
 
Free counter and web stats