söndag 29 augusti 2010

Fjärilfrisyr



Idag när jag hade badat på morgonen frågade mamma om jag ville ha pippi-tofsar eller ida-tofsar, men då sa jag att jag ville ha en fjäril i håret. Jag ville va en fjäril. Titta vad mammma fixade åt mig.
Sedan ägnade jag och mamma och pappa och Jonah hela dagen åt att åka och titta på olika hus. Jag fick springa runt och titta och det var en massa andra barn där. Synd bara att man inte får leka med alla saker som finns och äta godiset som ligger framme.
På kvällen kom Stina och Oskar och Arvid. Vi busade och jag skrattade massor. Jag och Arvid och Stina lekte mamma, pappa och barn i mitt pippi-hus. Jag fick vara barn. Sen hämtade vi spisen och ställde ini pippi-huset. Och sen hämtade vi alla gosedjur och badgrodan och servisen och herr Nilsson och....
 
Free counter and web stats