söndag 22 augusti 2010

Sista dagen innan förskolan

Idag var sista dagen innan jag börjar förskolan igen. Jag har varit ledig jättelänge och har saknat mina kompisar - särskilt Kate. När jag kommer tillbaka ska jag börja på Rubinen. Det ska bli kul.
Jag träffade Folke, som bodde ovanför oss innan, i fredags. Han går också på Rubinen och honom känner jag ju.
Idag har jag varit i kyrkan. De sjöng där. Undrar varför? Undrar varför de inte bara pratar?
Sen åkte vi och tittade på ett hus. Fast först åkte vi förbi McDonald´s. "Säg åt dem att jag vill ha en leksak" sa jag till pappa så det gjorde han. Jag fick grisar som kunde säga ja... Vi satt utanför bilen i någon annans trädgård och åt. Det kändes busigt. Sen tittade vi på huset, fast jag ville mest titta på katten. Men den försvann.
Men sen, när vi kom hem, fick jag gå på kalas. HURRA. Clara och Mathilda hade 3-års kalas... prinsesskalas. Jag hade min prinsesstiara på mig. Jag har saknar Clara och Mathilda i sommar. Vi lekte lekar på innegården och gick på skattjakt.
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
 
Free counter and web stats