söndag 16 oktober 2011

Äntligen är pappa hemma igen

Idag åkte vi ut till flygplatsen och hämtade pappa. Äntligen. Jag har saknat honom JÄTTEMYCKET. När vi har pratat på skype har jag till och med saknat honom så mycket att jag har gråtit. Nu får han inte åka bort mer.
Han hade med sig massa roliga saker: flera par skor, filmer, presenter, presenter från farmor och farfar och mormor och morfar till både mig och Jonah, massa god mat till mamma, min arieldocka från stugan, och ännu mer tror jag.
Vi gick ända ner till affären och handlade för pappa behövde röra på sig sa han. Tur att han i alla fall orkade bära mig en bit på vägen hem.

I lördags cyklade jag förresten ändå bort till Golden Eagel. Ett ställe med massa affärer vid en sjö där man också kan köpa glass. Jag börjar bli riktigt stark i mina ben nu. Fast det var lite jobbigt på vägen hem.
 
Free counter and web stats