torsdag 7 juni 2012

Swden here we come!

Nu är vi i Sverige. Vi kom sent inatt efter en JÄTTELÅNG resa. Den var inte bara lång utan JÄTTETRÅKIG också. De hade inte alls så många filmer som förra gången jag åkte flygplan så jag kunde inte alls titta på tv hela tiden. Det var tråkigt. Jonah var också jättejobbig... Mamma blev lite arg några gånger för han ville inte sova alls. Fast sista flygresan sov vi alla tre hela tiden. Och sen stod mormor där och väntade på oss. Det var roligt! Så åkte vi till stugan. När vi kom dit ville jag gärna leka med alla mina nygamla leksaker. Fast det fick jag inte för mamma för klockan i Sverige var halv två på natten och i Kina var den halv åtta på morgonen och vi hade ju nästan inte sovit alls. Istället la vi oss alla tre i mamma och pappas säng och sov ända till halv nio. Det var skönt. På morgonen kom mammas och pappas sommaröverraskning till oss - en stor studsmatta. Vi har inte fått upp den än men mamma och mormor har lovat att fixa det snart. OCh det spelar inte så stor roll för jag har lekt med alla grejer i stugan i alla fall...
 
Free counter and web stats