måndag 15 juni 2009

åka tåg

Idag har jag och mamma åkt tåg. Det var jätteroligt. Det satt massa barn överallt. Jag försökte prata med några av dem, men de var inte så intresserade av att prata med mig. De åt chips istället - och jag fick inga... Trist.
Det var en annan kille mitt emot mig som lyssnade på pippi långstrump. det var roligt. Fast han lyssnade så tyst så jag hörde knappast något alls. Jag sa till honom att höja men han ville inte.
Jag såg ett pappamonster utanför fönstret. Hej då pappa monstret, ses imorgon. Åka mormor farfar.
Mormor kom och mötte oss på stationen. Jag fick åka i mormors bil hem. De hade också en barnstol. KOnstigt.
Efter middagen busade jag och morfar. Vi lekte med lego och gick i trappan. Fast morfar tröttnade på att gå upp oc ner med mig så jag fick gå själv.
 
Free counter and web stats