söndag 7 juni 2009

Mormor och Morfar på besök

I helgen har mormor och morfar varit här och hälsat på. De kom redan på torsdagen efter att jag och pappa hade varit och handlat på Willys. Jag pratade med dom i "telefonen" (scannern som man skall ha när man scannar sina egna varor).
På fredagen var mamma och mormor och morfar och mormorbror Kjell i Uppsala domkyrka och tittade på när moster Lena och morbror Mikael skulle skickas iväg till Holland. Det var en massa präster där i kyrkan, men man sjöng inte så mycket. Jag tyckte dom skulle sjunga "hjulen på bussen". Det tyckte inte mamma.
I går firade vi nationaldagen och såg två roliga saker. Bompa-draken och en massa, massa ballonger som flög iväg. Det måste ha varit massor av barn som tapppat dom. Dom var säkert jätteledsna.
Idag var vi i den nya lekparken och lekte i den jättestora sandlådan. Sen åkte mormor och morfar hem och jag fick sova.

Jag har förresten ätit pannkakor alla dagar denna helgen. MUMS!
 
Free counter and web stats