onsdag 14 april 2010

Vad händer när man drunknar?

Jonah skrattade åt mig idag... i alla fall såg det ut så. Jag satt vid middagsbordet och skrattade högt åt något som jag inte minns nu. Jonah satt i sin babysitter på golvet bredvid mig och tittade på mig och log jättestort. Kul.
Helen var här. Hon är min kompis. Jag fick en tröja med Lille Skutt på. Den ska jag ha till förskolan imorgon.
Efter middagen gick vi ner till torget och åt glass. Jag smakade av alla, men ingen fick smaka av mig. Tyvärr åt de andra upp sina glassar så snabbt så jag hann bara smaka en gång.
Nu har all isen smält. Jag frågade mamma och pappa massa gånger vad som händer om man drunknar, och vad som händer om man ramlar i vattnet. Jag förstår fortfarande inte vad som händer, men det verkar inte som jag ska testa.
 
Free counter and web stats