lördag 26 maj 2012

Födelsedag

Pappa fyller år! Vi väckte honom på morgonen med sång och paket. Vi sjöng en rolig sång: Happy birthday to you, you live in a zoo. You look like a monkey, and you smell like one too." Jag tror pappa tyckte om den! Pappa fick massa choklad och någon konstig dricka i en jättefin låda. Från mig och Jonah fick han var sitt halsband. När vi kom ner till frukost fixade jag och mamma färdigt tårtan så åt vi den efter frukosten istället. Titta vad fin den blev! På kvällen, efter att jag varit på Maxs födelsedagskalas, åkte vi ut och åt. Varken jag eller Jonah kände för att äta så vi klättrade runt på deras biljardbord istället och rullade biljardbollar. Det var mycket roligare. En av servitriserna lyfte till och med upp Jonah ovanpå. Det tyckte han var roligt. Spela fotboll sprang han runt och sa... Tjejen kom på att det nog kunde vara smart att ta av Jonah skorna i alla fall...
 
Free counter and web stats