söndag 19 augusti 2012

Tillbaka i Kina

Nu är vi tillbaka i Kina igen. Det är roligt tycker jag för jag har längtat efter mina kompisar nu på slutet. Fast det är jättevarmt så idag var vi och badade två gånger i poolen som finns på vårt område. Första gången var det egentligen inte öppet så då badade vi bara lite snabbt. Men andra gången var det öppet och då var det jättemycket folk där. Nästan alla mina kompisar. Det var roligt. Det tyckte Jonah också som badade och busade. Mamma och pappa stod mest och pratade så det var tur att både jag och Jonah hade våra puffar. Imorgon börjar skolan. Det ska bli roligt. Jag går i en ny klass nu K2B och har en ny fröken Miss Jillian. Hoppas hon är snäll! Så ska jag få lära mig simma på lördagar. Då hinner jag kanske inte med ballet men då får det bli så.
 
Free counter and web stats