lördag 22 augusti 2009

Kalas och Helen

Mamma fick komma och hämta mig tidigt på förskolan igår för de tyckte jag hade feber, men jag ville mest inte vara kvar där längre. Så fort mamma kom blev jag pigg. Jag hade sagt till henne redan på morgonen att dagis var stängt och jag inte behövde gå dit, men hon trodde inte på mig.
Idag har jag i alla fall varit på kalas. Min kompis Matilda fyllde två år så vi gick dit när jag sovit. Jag ville gå direkt när jag vaknade, men jag fick inte för mamma och pappa. Efter jag har sovit sa dom. Jag hade gjort en fin teckning på "det lilla spöket" och ett halsband som hon fick.
Roligast av allt var att Matilda hade en trehjuling! Jag körde runt, runt, men det är svårt att trampa och styra samtidigt. Vicent var mycket bättre på det än jag, men han hjälpte mig också lite.
Ikväll kom Helen och Leif. det var mysigt även om jag mest vill gå och lägga mig.
 
Free counter and web stats