lördag 26 september 2009

Den flygande kaninen J bygger en ubåt

Idag är mamma tillbaka! Det var roligt! Jag har saknat henne. Vi busade runt massor i morse och jag visade mamma hur jag byggde en ubåt och simmade ut och hämta mina nyckalr som jag hade tappat. Mamma hjälpte mig att hammra och att såga. Pappa filmade (så det kommer kanske en film snart på min youTube sida). Jag hade tagit på mig mammas strumpbyxor så det var som en dykardräkt med simfötter, så det var när jag var ute och simmade på golvet som jag kom på att jag skulle bygga en ubåt. Precis som pappas favvo den flygande kaninen.
I eftermiddag var vi i äventyrsparken med Clara och hennes mamma och pappa. Vi fikade och jag och Clara åt tablettaskar. Det hade hon aldrig gjort förrut. Sedan sprang vi i skogsbanan och tittade på monstren. Jag blev alldesles svettig. Vilken tur att jag fick bada när vi kommit hem.
 
Free counter and web stats