fredag 18 september 2009

så sömnig, så sömnig, oj oj oj vad jag är sömnig

Idag var jag trött på förskolan. Hela veckan har jag vaknat tidigt, innan jag brukar vakna, och fått leta reda på mamma på morgonen. I måndags stod hon i duschen. I tisdag låg hon i sängen. I torsdags kom pappa och hämtade mig när jag ropade och idag höll hon på att klä på sig. Men det är jobbigt att vakna tidigt. Man blir så trött då - så idag sa jag till fröken Lena att jag inte ville ha nån mat utan att jag ville sova med en gång. Sedan gjorde jag det. Jag fick äta hamburgare när jag vaknade i stället.
När vi kom hem ville jag också gå och lägga mig direkt, men det var mest för att pappa sagt att jag inte får suga på tummen när jag har Flodis om jag inte skall sova.
Nu skall jag i alla fall få sova på riktigt. Mamma och pappa sa att jag får sova hur länge jag vill imorgon för då är dagis stängt. Vi får se imorgon om jag vill gå upp istället.
 
Free counter and web stats