söndag 13 september 2009

Sluta prata - sjung!

Idag har jag lekt med Mathilda... hon tog mina saker hela tiden. Det var jobbigt. Jag var trött och hungrig. Sen dansade vi lite - det var roligt!
Annars har jag varit i kyrkan och sjungit både igår och idag. Först ville jag inte gå till kyrkan i går. Men sen när vi kom dit ville jag det. Mamma och pappa lämnade mig i källaren med Emmy och massa andra barn. Det var ok när Flodis fick stanna också. Sen åt vi lunch tillsammans med massa andra barn och deras mammor och pappor och sen fick vi blåsa ballonger. Vi skrev saker på ballongerna. det var konstigt. Vi cyklade. På vägen hem somnade jag i cykelsadeln. Det var bra. För då kunde vi leka med lego när vi kom hem!
Idag var jag tvungen att säga till mamma och de andra som sjöng. De tystnade och en av dem började prata istället. Då sa jag högt på läktaren - ni måste sjunga mera! Och då gjorde dom det!
 
Free counter and web stats