lördag 8 maj 2010

Födelsedagskalas





Idag var det dags för mitt födelsedagskalas! Jag har bjudit Vincent, Clara, Mathilda och Stina. Också deras mammor och pappor och syskon förståss. Givetvis skulle vi ha en godistårta, det har jag sagt till mamma.
Vi hade jätteroligt. Jag var ute och blåste såpbubblor med Oscar och Arvid och busade runt med de andra. Så fick jag massor med presenter också. Stina, Oscar och Arvid hade med sig en hel kasse med presenter. Det var för att det är så roligt att öppna presenter!
När vi skulle äta tårta var det roligare att titta på när alla andra åt... men det var i alla fall en jättefin godistårta.
Innan alla gick hem fick de korv med bröd också...
På kvällen var jag tvungen att fråga mamma och pappa om jag inte fyllde år längre nu. Det gör jag visst inte. Men det blir ett kalas till berättade de - nästa helg i stugan! Hurra!
 
Free counter and web stats