torsdag 6 maj 2010

Min födelsedag


Idag är det verkligen min födelsedag! Mormor var kvar idag också så vi hann börja titta på Pippi-filmen tillsammans. När hon hade åkt tittade jag och mamma på den modiga lilla brödrosten. Jag blundade när det blev otäckt!
Pappa kom hem tidigt. Då fick jag gå på presentjakt. Först till sovrummet för att titta bakom garderoben. Där låg en platspåse... mamma och pappa fick berätta att det låg ett stort täcke inuti. De tycker att mitt gamla spjälsängstäcke är för litet och tycker jag ska ha ett stort istället... Det var därför jag fick Barbarpappalakanet igår!
Sen fick jag gå till datarummet. Där stod ... en sparkcykel som jag har önskat mig! Den var alldeles rosa och fin! Pappa berättade att Linnea haft den innan mig (Linnea med sängen och studsmattan). Sen var jag tvungen att åka runt på den hela kvällen.
 
Free counter and web stats