söndag 14 november 2010

Fars dag



Idag var det pappas födelsedag... inte hans riktiga men hans pappa-födelsedag. Jag har varit hemma flera dagar så jag har hunnit göra massor av fina presenter. Och igår var jag och mamma uppe och köpte en tårta också. En med ros på - det är viktigt!
Så idag på morgonen väckte jag och mamma honom och sjöng. Så fick han presenterna: Ariel, havshäxan och de två ålarna i lera och två äpplen och ett spöke i trä som jag har målat. Han blev jätteglad och tyckte allt var jättefint. Han fick frukost på säng också för det tycker han och jag om.
Jonah var givetvis också med, men han hade inte gjort någon egen present...
Sen åkte vi på museum och tittade på djur. Det bästa var att få se Tyranosaurus Rex. Han var cool.
När vi kom hem åt vi tårta. Jag och pappa gillar tårta jättemycket!
 
Free counter and web stats