söndag 18 oktober 2009

Bada!!!!!!!!

Idag har vi varit och badat. Äntligen! Jag fick en ny baddräkt i fredags då den gamla hade blivit genomskinlig. Nu fick jag testa den. Vi cyklade dit och jag sjöng sånger mest hela vägen. På badhuset åkte jag vattenrutschkanor och i en tunnel där man åkte fram av sig själv. Roligt. Vi åkte en massa varv. Jag var så glad att jag inte visste vad jag skulle säga så det blev mycket ih, ih, ih ,ih; och pip, pip. Men så kom jag ju också på att jag var en fågel.
Vi träffade Linus och hans mamma och pappa och lillebror när vi åt lunch så då bestämde vi att han skulle leka med mig när vi sovit middag.
Så i eftermiddag spelade vi piano och sjöng alla sånger vi kunde. Bäst var vi på imse vimse spindel, men Linus kunde inte mini, mini spindel så den fick jag sjunga själv. Han kunde annars andra sånger som inte jag kan så bra; som den om hajarna t.ex.
 
Free counter and web stats