lördag 28 januari 2012

20 barn - ojojoj...

Idag har vi åkt bil igen. Nu är vi på en ny plats - igen... Det är ganska okej att åka bil så länge Jonah inte nyps eller spotter på mig och så länge jag har Brittney, hennes storasyster, Humpty Dumpty och Ariel med mig. Då leker jag alla möjliga konstiga saker. Idag slogs de ganska mycket. Humpty Dumpty var pappan som blev slagen hela tiden och uppkastad på ett högt berg och så... Sen var jag också tvungen att fråga mamma om hur stor mage jag får när jag har en bebis i magen och om bebisen ploppar ut i kyrkan. Det gjorde den inte sa mamma utan på ett sjukhus. Fast man måste ta bebisen till kyrkan sen för den ska ju barnvälsignas sa jag då. På det här stället som heter Napier är det alldeles fullt med sten på stranden så då visade mamma mig att man kan leka "hur många bar får jag när jag blir stor". Jag kommer få allt emellan inga och 20 stycken...
 
Free counter and web stats