söndag 22 januari 2012

Oj, vad vi badar

Idag så har vi äntligen fått bada! Det var lite regnigt i morse så vi fick springa in i några affärer på vägen, men sen när det slutade regna så gick vi i alla fall till stranden för att bada. Det var inte så soligt, men varmt i vattnet. Både jag och Jonah var som tokar, men efter att ha fått ett par vågor var i ansiktet så blev vi lite lugnare. Efter lunch åkte vi och tittade på ett coolt vattenfall. Det gick att bada där så jag fick först pappa att kavla upp byxorna och så simmade jag bredvid och sedan mamma. Jonah sov. På väg tillbaka stannade vi vid stranden och badade igen. Fast mamma badade inte utan jag och Jonah fick turas om att följa med pappa ut på djupt vatten. Det var roligt, men man fick mycket sand innanför baddräkten. Till sist åt vi mat på en båt som låg på grund. Det var roligt. Och det var nog tur att solen inte sken för jag var ganska röd trots att vi använt solkräm. Pappa säger att änglamarks solkräm är superkass
 
Free counter and web stats