fredag 24 september 2010

pappa hämtar och lämnar

Idag när jag vaknade hade mamma redan åkt. Hon och Jonah skulle åka iväg på ett möte. Det var lite konstigt för pappa fick lämna mig på förskolan. Och sen fick pappa hämta mig också. Det har han aldrig gjort sen jag började på Rubinen.
När han hämtade mig då var Ebba och Arvids pappa med också. Vi gick genom skogen till kaninparken. Men där finns det inte längre några kaniner. Undrar vad den skall heta nu? Jag och pappa och Ebba och Arvids pappa lekte kurragömma och vargen och kycklingarna. Det var roligt!
Till middag hade jag fått välja vad jag skulle ha för middag när vi har fredagsmys. Jag valde blodpudding. MUMS! (Pappa föreslog en massa andra tråkiga saker som tacos och pannkakor, men jag ville ha blodpudding.) Sen fick jag en Piggelin och vi tittade på Shrek. Mysigt, men jag saknar mamma och Jonah. Vi ropade på dom när jag skulle säga god natt, men dom är ju borta.
 
Free counter and web stats