lördag 18 juni 2011

Äntligen

Idag kom pappa hem. Äntligen! Jag har saknat honom jättemycket.
Jag och mamma och Jonah åkte ut till flygplatsen för att träffa honom. Han kom på kvällen. Vi var där ganska tidigt så vi hann gå och köpa lördagsgodis och köpa dricka. Sen tog det ändå jättelång tid innan pappa dök upp. Jag hann ramla, leka kurragöma, leka räv, hälsa på en hund, slå på en trasig maskin, gå massa varv fram och tillbaka, äta upp en hel hög med djurkex, busa med Jonah... Jag hann massor med saker.
Jonah fick bara sitta i sin vagn eftersom mamma inte ville smitta hela Arlanda med vattkoppor...
Tillslut kom pappa ut genom en stor dörr. Han fick en blomma av mig som jag hade plockat och två teckningar. Den ena föreställde blomman och den andra Jonah när han var en bebis.
Sen åkte vi och åt på Mc Donalds... De hade ingen barbiering den här gången heller. Men det gjorde inget för jag fick en kalkon som kunde skjuta en pil. Den var rolig. Det tyckte Jonah också.
 
Free counter and web stats