torsdag 16 juni 2011

Nu är Jonah sjuk...

Idag har jag varit frisk, eller i alla fall nästan.Fast jag var ju ändå tvungen att va hemma... På förmiddagen spelade jag och mamma memory och lekte med lego. Jonah ville bara förstöra så han fick leka med annat. När Jonah sov fick jag titta på Snövit. Den gillar jag!
När Jonah vaknade gick vi ut till Bandängen. Vi hade tänkt ta den stora vagnen med ståbräda men det var punktering. Ingen bra dag... Vi fick ta den lilla vagnen istället. Mamma trodde inte att jag skulle orka gå hela vägen, men det gjorde jag. Mamma fick skämmas, men jag sa att jag skulle vara stolt.
När vi kom hem var Jonah jätteledsen och bara skrek. Han ville inte äta tortellini och inte ens välling. När mamma tog febern i örat visade sig att han hade nästan 39 grader. Inte undra på att han var arg. Fast när han hade sovit en halvtimme ungefär var han lite gladare. Tur.
Hoppas han är friskt imorgon för jag vill åka och träffa Stina!
 
Free counter and web stats