onsdag 25 mars 2009

Mysigare hos mamma och pappa


Vi har fått en ny filt. Den har mina kusiners mormor gjort. Den är jättegosig! Jag och mamma och pappa sitter och myser under den nästan varje kväll innan jag ska gå och lägga mig. Eller rättare sagt - innan mamma och pappa tycker att jag ska gå och lägga mig. Jag håller inte med dem för närvarande. Jag bestämmer själv när jag vill sova - och var!
Helst sover jag i mamma och pappas säng. Den är mycket mysigare än min. Och så är det gosigare att ligga många, riktigt nära varandra.
Ibland somnar jag i min säng utan att det riktigt är meningen. Men jag brukar alltid vakna någon gång på natten och skriker jag tillräckligt mycket får jag alltid komma över till mamma och pappa. Ibland tar det någon halvtimme. Fast oftast går det betydligt snabbare!
 
Free counter and web stats