söndag 1 mars 2009

Pulka, 2-årskalas och Pippi!

Idag har jag varit ute och åkt pulka - asfort! Mamma och pappa turades om att springa med mig nerför backen. Jag gillar att åka pulka! Det var massa andra barn där också - de verkade också gilla att åka pulka.
Sen sparkade vi boll i snön och åt päron. Laban åt också päron, sen fick han vakta resten av bitarna medan jag åkte några gånger till.
Efter att jag sovit en liten stund (aldeles för kort stund för pappa kom in och väckte mig) åkte vi till Julian på två-årskalas. Jag hade gjort ett halsband till honom i present. Han verkade tycka om det... Det var massa barn där. De lät, mycket! De körde bilar fram och tillbaka. Fast vi fick tårta och bulle och sen fick vi fiska och då fick jag russin och en bok. Det var roligt!
Ikväll var alla trötta så jag fick titta på pippi och äta gröt i soffan. Roligt fast pippi är lite otäck!
 
Free counter and web stats