söndag 5 april 2009

Kallt och blött


Idag sken inte solen men vi var ute i alla fall. Vi åkte iväg till en stor skog. Men det var kallt i skogen och fiket där vi skulle fika var stängt. Och jag hade inga gummistövlar på mig så jag fick inte hoppa i pölarna. Och så blev jag jättekall så jag fick låna pappas jacka när vi gick hem.
Fast sen fick jag pasta i mig på en restaurang och då blev jag pigg igen! Sen sprang jag fram och tillbaka bland alla affärer i köpcentrat. Det var roligt!
Förresten har vi köpt en ny febertermometer som man stoppar i öronen. Det är roligt. Man måste mäta i båda öronen tycker jag. Mamma och pappa ska också mäta - i båda öronen. Vi tar tempen säkert tre gånger om dagen nu. Så nu vet jag säkert att jag är frisk och kan gå till förskolan imorgon!
 
Free counter and web stats