onsdag 29 april 2009

Utflykt

Idag har vi varit på utflykt med förskolan. Imorse packade pappa min ryggsäck med en vattenflaska och en liten handduk som jag kan sitta på. Han packade också ner Flodis i bananpåsen. När vi kom till förskolan så sa Lena att vi skulle sova ute så Flodis fick hoppa ner i ryggsäcken. Det blev trångt sa han. Sen ville inte jag lämna ryggsäcken i hallen utan ta med den så vi tog med min ryggsäck ut och visade den för Åsa. Hon tyckte den var jätttefin.
Sedan gick vi jättelångt över järnvägsbron och på andra sidan vattnet. Där såg vi fåglar och en hackspett. Den låter knack-knack-knack. Vi fick pastasallad och köttbullar, men jag åt mest köttbullar. Sen sov jag i vagnen tillsammans med en kompis.
Efter förskolan åkte mamma och jag och handlade. Imorgon skall vi åka till stugan. Hurra!
 
Free counter and web stats