fredag 24 april 2009

Sovprata

Nu när jag är frisk har jag varit på förskolan igen. Det är roligt. Jag var på förskolan idag med - fast det är fredag, men mamma var ju på kurs.
Jag har kommit på att man inte måste somna med en gång när man går och lägger sig. Man kan prata lite med flodis också.
Igår la pappa mig vid halv åtta som vanligt, men jag kände mig ganska pigg och så är det ju så ljust ute nu trots att jag har både persien och gardin. Jag låg och pratade och sjöng så när pappa smög förbi vid tio över åtta (utanför dörren) så berättade jag att Bamfe, Bamfe tycker om honung.
Ikväll har jag berätat för flodis om allt bus som gjordes på förskolan idag. Aja Baja Emil, Aja Baja Åsa, Aja Baja Ingrid. Jag har också sjungit lite
Du omsluter mig - alla (i falsett)sidor
Jag är inte riktigt klar än så vi får se när jag somnar.
 
Free counter and web stats