fredag 13 februari 2009

Blixten


Idag fick jag den bästa presenten av pappa - Blixten från filmen Bilar som jag har sett på tv! Bilar är den bästa filmen jag vet. Och tänkt - nu har jag en egen Blixten och en egen Mack. Jag ville titta på filmen ikväll men det fick jag inte för mamma och pappa.
Just nu ligger Blixten och sover i lastbilen. Jag vill också sova där, fast jag får ju inte plats... Galet va?!
Jag har inte varit på förskolan idag och träffat barnen för jag och mamma har varit hemma. Det var mysigt. Mamma tvingade ut mig för att gå till biblioteket annars har jag bara fått vara hemma, precis som jag ville!
På biblioteket lånade vi en bok om att bada. Förstår ni - en hel bok bara om min favorit sysselsättning. I boken kör barnen runt sina badankor med hakan och pannan. Det var spännande. Så ska jag också göra nästa gång jag badar.
 
Free counter and web stats