söndag 22 februari 2009

Sommarjacka - fast det snöar lappar?!


Mamma och pappa har blivit helt konstiga! Idag har vi varit och köpt en sommarjacka till mig, fast det snöar lappar utanför fönstret... Tur att det köpte en stor storlek för det känns som om det kommer dröja jättelänge innan jag kan använda den.
Det var roligt att vara på Globens köpcentrum. De har jättelånga raka gångar som man kan springa i och snurra! Det var massa barn där. Det är roligt!
En affär hade en häst. Jag fick gunga på den medan pappa provade skor. En sådan vill jag ha hemma!
Så har jag ju pratat med farme också. Sen pratade pappa med farme, då matade jag honom med jordgubbar, smultron och prinsesstårta. Det äter prinsessor alltid till frukost läste jag och mamma i en bok och då tyckte jag att först mamma och sedan pappa också skulle äta. Pappa var hungrig. Jag fick springa många rundor tillbaka till rummet för att hämta mer tårta från boken.
 
Free counter and web stats