måndag 16 februari 2009

Feber - sjuk

Idag har jag feber. Jag har berättat det för mamma och pappa men de verkar inte tro mig. Jag har till och med sagt att jag är sjuk och försökt se riktigt dålig ut och luta huvudet i handen men inget funkar.
Lena - min lärare på förskolan - hon tog i alla fall febern på mig idag när hon tyckte att jag var lite hängig. Fast då hade jag ju givetvis ingen... men det tror jag absolut att jag har nu!
Gissa om jag har busat ikväll. Jag har jagat runt mamma med en fisk runt, runt, runt. Mamma skrek hjälp, det lät roligt. Hon verkade tycka att fisken var jättehemsk. Pappa jagade mig med en annan fisk. Det var roligt!
Idag hade vi också föräldrafika på förskolan. Alla föräldrar fick stanna och äta semlor med oss. Pappa stannade när han kom, och sen kom plötsligt mamma också. Konstigt men roligt!
 
Free counter and web stats