lördag 17 januari 2009

Bollar!

Idag har jag haft en jätterolig dag! Jag började dagen med att få komma in i mamma och pappas säng och pappa läste om krabban Konrad. När vi sedan åt frukost så hade mamma gjort jättesmarriga varma mackor (scones). Jag fick både skinka och ost på min.

Sedan åkte vi till ett ställe där det fanns massor av roliga saker och madrasser på golvet. Och vet du vad - Klara och 'Tilda var där också. Men roligast av allt var ett rum fullt med bollar. Det var MASSOR av bollar. Röda och blå och gula och...
Pappa följde med in och busade med mig. Om man låg ner så sjönk man så till sist var det bara näsan som stack upp. Roligt, men svårt att gå. Trött blev man också. Det är jobbigt när man är snubig.

När jag sovit middag och ätit mellis så gick vi ner till Klara igen. Och vet du vad - 'Tilda kom dit också. Vi busade och tittade på Pingu och åt glass. Vi åt Tacos också, men jag blandade mitt med vatten. Det var enklare så.
 
Free counter and web stats