onsdag 21 januari 2009

Åka båt utan bulle

Idag har jag och mamma varit på utflykt. Vi har åkt båt. Det var spännande ett tag för vi åkte på vattnet och så såg vi en massa andra båtar. Sen blev det tråkigt för jag fick inte klappa hunden.
Mamma sa att vi skulle gå och fika och hon lovade att jag skulle få en bulle efter att jag tjatat en hel del. Men när vi kom fram var det stängt. Så dumt. Och inte fick jag springa heller eller leka med barnen med de gula västarna i lekparken.
Istället åkte vi buss och sen gick vi och åt mat. Det var också trevligt. Vid bordet jämte oss satt en kille och åt, det tyckte jag var kul.
I eftermiddag har vi varit och hälsat på Gabe (Gabriel) och hans pappa Calle i huset mitt emot. Clara och Tilda var också där.
Imorgon säger mamma att farfar och farmor kommer (eller farfar och mormor som jag säger). Då ska vi leka!
 
Free counter and web stats