fredag 23 januari 2009

Farfar och farme

Farfar och farme är hos mig! De kom igår med en stor väska lagom till vi skulle äta middag. Jag fick följa med ner och kolla var de skulle bo. De bor nämligen inte hos oss den här gången. Fast de är hos oss jämt!
Idag har vi varit och handlat och fikat. Äntligen fick jag ballonger som mamma alltid glömmer bort att köpa. Så i eftermiddag har jag och farme jagat runt med ballonger. Farfar blåste upp dem.
Vi har haft jättekul.
Och så har jag och farme haft tävlingar med nyflode och gammalflode. De sprang från hallen ända in i köket och tillbaka igen. Jag vann nästan hela tiden.
Ikväll fick jag bulle efter maten för pappa firade att han fått nytt jobb. Om han tänker bjuda mig på bulle varje gång han får nytt jobb så får han gärna få det oftare!
 
Free counter and web stats