fredag 9 januari 2009

Cooling med biltröja!


Jag har fått en ny tröja med bilar på! HURRA! Jag blev så glad att jag var tvungen att ta på mig mina solglasögon och dansa lite när vi kom hem från affären.
Jag har önskat mig en tröja med bilar på ända sedan jag såg en i en katalog som mamma har fått. Och ända sedan jag såg filmen förståss. Filmen om bilarna är den bästa film jag har sett. Helt klart värd fem nappar i betyg.
På eftermiddagen städade jag och mamma. Jag torkade saker i mitt rum, lampor, docksäng, dockor, tomtar, böcker och annat som behövde torkas. Sen dammsög jag. Jag är bäst! Fast mamma bara fortsatte att städa. Då gick jag och satte mig i min lilla vagn som stod i hallen och tog på mig mina skor. Det var jätteroligt ändå till mamma började laga mat och var ända ute i köket. Då gick jag ur vagnen och försökte köra ut den också till köket men det gick inte så bra. Som tur var kom pappa hem istället och kunde leka med mig. Det var roligare!
 
Free counter and web stats